Livet leker

 


Tänkte kompensera förra inlägget med ett något mer positivt, kanske det gladaste inlägget som någonsin publicerats på denna blogg?! Först och främst, jag klarade tentorna!!! Alla fyra! Så nu ska jag inte tänka på skolan igen förrän i Augusti då T5 drar igång. För det andra; vi har köpt lägenhet!! I stan! På Läkarvägen!! Det har inte varit lätt att övertala anton men tillslut lyckades jag! Mina fjällvandra-planer har lagts på is ett tag, i sommar kommer jag vara fullt upptagen med att jobba, renovera & inreda. SO HAPPY! Sen har det så klart hänt en hel del andra roliga saker sedan sist: Sam har haft dop, mina fina elever har haft skolavslutning, Moltas har fyllt 1 år ..med mera.. jag sammanfattar med att skriva att livet är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback