Onsdag

Hade en underbar helg. Jobbade och fick lön, tränade och var med Anton. Vi åt på olearys med hans familj och pratade om en resa som vi kommer göra i slutet av året (!!!!!!!) Sen såg vi film och jag gjorde blåbärspaj.  Sov ut både måndag och tisdag igår fick jag min studentklänning. Senaste dagarna har varit nästan för bra för att vara Sanna så jag förstod att det skulle komma ett bakslag. Och idag kom det. Fick veta att jag har prov imorgon och på måndag och på toppen av det kommer mampap hem så idag var sista dagen med bil = hej cykeln. Tröstar mig med att göra palt till middag och sova hos Anton inatt.

I don't need anybody in my life who doesn't wanna be there

Det finns mycket att glädjas åt idag. Beställt studentklänning och bikini, fått lön och sommarjobb, skickat in skoluppgift och har endast kortdag imorgon. Dessutom är jag ledig måndag och kanske halva tisdag. Ikväll har jag haft besök av Frida och i helgen kommer jag jobba 14 timmar. Har varit godis och fikafri i snart 1 månad och börjat känna sug efter att göra tatuering.

No time no see

Veckan har börjat oerhört bra. I måndags bjöd jag Anton på middag och boxades med Frida (förklarar träningsvärken i vaden) och dagen efter, tisdag, klev jag och Anton upp samtidigt och åt frukost tillsammans innan han åkte till jobbet och jag till skolan. Sen vi blev tillsammans har vi aldrig ätit en tidig frukost med varandra så det var mysigt!! Efter skolan var jag på möte om alvargalan där jag ska servera på fredag, och på kvällen for jag till Anton. Idag vaknade jag upp i fina Boliden, hämtade upp Frida, åkte till skolan, tränade, åkte hem från skolan, gjorde mat och sen dess har jag sovit diskat och sånt där kul. Nu blir det att se på det obligatoriska hotellet sen sova, sovmorgon imorgon. UNDERBART

Nu har ni läst om mitt oerhört intressanta liv men jag tänker fortsätta och berätta att jag mår som en gud här hemma alldeles själv. Älskar att ha bil 24/7 och att laga mat och hitta på nya maträtter. Tillexempel så gjorde jag och Linnea bananplättar igår, ljuvligt!! Sen att alla husets blommor har vissnat är en annan sak..................

Husägare

Igår hade vi hockeymöte och efter det kom Anton och hämta mig så vi for till han. Dock har han förmiddag så det blev bara en morgonpuss innan han for och jobbade och jag somnade om. Nu väntar jag på bussen för kl 12 ska jag fixa naglarna, sen möta upp Frida på gymmet och ikväll ska jag och mamma och handla inför 2 veckor. Imorgon far mamma och pappa utomlands och då blir jag husägare!!

Bilder från i fredags då vi firade Frida 19 år!!

tillbaka till verkligheten

Meningen med lov är att man ska vila upp sig och ladda batterierna inför ett nytt läsår men hela det här lovet har bara fått mig att inse hur mycket jag inte saknar skolan. Hursomhelst har jag försökt tagit vara på sista dagarna genom att tacka nej till jobb och istället göra ingenting. Hur slutade det? En massa gossip, en massa Anton, en massa mat och en del träning ♥

Please follow me 'N' I'll follow you back

word.

kelysee.tumblr.com ❤kelysee.tumblr.comkelysee.tumblr.com ❤ - Follow me :)kelysee.tumblr.com ❤ - Follow me :)kelysee.tumblr.com ❤ - Follow me :)kelysee.tumblr.com ❤ - Follow me :)kelysee.tumblr.com ❤ - Follow me :)kelysee.tumblr.com ❤ - Follow me :)

I really want you to really want me

Nyår i fjällen var roligt. Var dock inte på festhumör så det förstörde lite men jag fick min nyårspuss och för mig var de det viktiga. Mitt nyårslöfte för de två närmaste månaderna är att träna så mycket som möjligt och avstå från godis, läsk och fika. Tänk att det bara är 2 månader kvar till jag och Frida sitter på planet. Nytt år, nya tag.