No time no see

Veckan har börjat oerhört bra. I måndags bjöd jag Anton på middag och boxades med Frida (förklarar träningsvärken i vaden) och dagen efter, tisdag, klev jag och Anton upp samtidigt och åt frukost tillsammans innan han åkte till jobbet och jag till skolan. Sen vi blev tillsammans har vi aldrig ätit en tidig frukost med varandra så det var mysigt!! Efter skolan var jag på möte om alvargalan där jag ska servera på fredag, och på kvällen for jag till Anton. Idag vaknade jag upp i fina Boliden, hämtade upp Frida, åkte till skolan, tränade, åkte hem från skolan, gjorde mat och sen dess har jag sovit diskat och sånt där kul. Nu blir det att se på det obligatoriska hotellet sen sova, sovmorgon imorgon. UNDERBART
 
Nu har ni läst om mitt oerhört intressanta liv men jag tänker fortsätta och berätta att jag mår som en gud här hemma alldeles själv. Älskar att ha bil 24/7 och att laga mat och hitta på nya maträtter. Tillexempel så gjorde jag och Linnea bananplättar igår, ljuvligt!! Sen att alla husets blommor har vissnat är en annan sak..................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback