2017, hej!

Hej bloggen. Första inlägget under 2017, kul! Har varit dålig på att uppdatera på sistonde och ska inte lova någon förbättring. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå 1 så att kursintroduktionen kan börja. Fram till sommarlovet kommer vi ha två parallella kurser, NO/teknik och SO. Min plan för de kommande veckorna är att jag ska plugga må-to, jobba fredagar (har ju blivit beviljad 20% på Bolidenskolan!!!!) för att sedan spendera varje helg uppe till fjälls. Fick en skoterhjälm av Ante i julklapp och igår köpte jag mig en skoteroverall. Är så taggad på skotersäsongen!!!! 


Så om det inte blir någon mer uppdatering så vet ni iallafall vart ni har mig :) Hejdå! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback