ändra livsstil

 
Som många sett (men ingen sagt) så har jag gått upp i vikt de senaste åren. idag väger jag mer än någonsin tidigare. Jag vill kunna ha tajta kläder och gå på stranden utan att hålla för magen, men jag känner mig inte bekväm i det som jag ser ut idag. Jag har börjat lyssna på en podd som sa att bästa tipset för att gå ner i vikt är att gå ut offentligt med det. Ofta håller man det bara för sig själv för man är rädd för vad andra ska tycka när man misslyckas. Men redan där har man ju gett upp tron på sig själv! Så nu skriver jag här och kommer hålla bloggen  uppdaterad med min viktresa. Det handlar inte om bantning - utan om att ändra livsstil till något bättre!
 
Motivationsbild ↓ Thailand 2014
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linneavendela.blogg.se

Lycka till mimmsi😘
/Linnea

2017-02-20 @ 18:01:46
URL: http://linneavendela.blogg.se/
Postat av: Frida N

De fixar du!❤👍🏼

2017-02-20 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback