Ni är vänskap för mig.

I torsdags blev det bestämt i sista sekund att Linn skulle följa mig till Stockholm och hälsa på Malin, så 21 timmar senare satt vi på planet. Och vilken helg vi fick! Vi hann med shopping, solning och nu kan jag även bocka av utgång i huvudstaden från min bucket list! Tyvärr glömde jag sätta fast mobilen ordentligt på selfiesticken när jag skulle ta en bild från Malins balkong och min kära samsung klarade inte det 6m höga fallet så den mobilen är ett minne blott (och där med alla bilder från helgen också..) men vad gör det när det blev en awesome helg som jag sent kommer att glömma! Tack brudar 😘

Dock är dessa resor inte bra för mig.. Saknaden efter min bästa vän blir bara större och större, nu får hon gärna ta och flytta hem! Är inte hel utan henne ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback