Tomorrow wake up and be happy

Första praktikveckan på Bolidenskolan är gjord. Riktigt kul och intressant. Men jag har upptäckt hur otroligt bekväm jag har blivit av att plugga på distans. Herregud så jobbigt det är att kriva upp tidigt, sminka sig och ha tighta jeans. Plötsligt kändes 3.5 år av yttligare distansstudier ganska skönt :P::P I helgen har vi umgåtts med Linnea och Christian, bjudit på middag, varit förbi hos Mimmi&Sebbe och jobbat. Det är 3e veckan jag är med i vv och efter att jag åt en chokladboll i fredags så hamnade jag i mitt vanliga tänk "Nä nu har jag redan fuskat en gång så nu är det lika bra att trycka" Så det är tyvärr det jag har gjort i helgen. Känns inte alls bra så jag tar nya tag imorgon!!!

Ikväll är det tabata som gäller. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback