HELG!!!!

ÄNTLIGEN HELG! Ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter den här helgen. Imorgon åker jag och Malin till Luleå för att festa och bo på hotell, och på söndag är det alla <3 dag och då ska jag mysa med världens bästa pojkvän. Allt som heter godislöfte eller måsten lägger jag åt sidan i helgen för att istället bara mysa till fullo! For till och med och köpte ahlgrens bilar idag efter praktiken och ska snart krypa ner under filten, käka godis och påbörja en examinationsuppgift. Jag har en bra känsla i kroppen och tror att det här kommer bli en megakung helg!

Ikväll ska jag egentligen på fest men det är snöstorm ute så vi får se om jag far eller stannar kvar i soffan. Blir bra hur som!
 
Några bilder från veckan: 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback