Girls night out

I veckan som gått har jag jobbat min första dag som vikarierande lärare, påbörjat en ny kurs, gjort naglar hos Lina (äntligen) och stigit upp kl 7 4/5 dagar för att gå en morgonpromenad. 
 
Igår hade jag tjejkväll på bryggar med malin, malin och frida. Sedan gick vi på kalles och hade en riktigt trevlig kväll. Vi ska träffas på onsdag igen och äta middag. Så kul att umgås med såna man vanligtvis inte träffar så ofta, tyvärr.. Annars då? Hela Skellefteå ska ut ikväll men jag väljer (måste) stanna hemma och skriva på en omöjlig, äcklig, vidrig, examinationsuppgift. Om jag känner mig själv så kommer jag att ge upp, köpa en godispåse och somna kl 7 ikväll istället. MEN! Jag ger det ett tappert försök.
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback