Learning practice

Hemma från England och innevecka i Luleå. Ångrar verkligen inte att jag åkte till England. Vilket mysigt land, och det var riktigt intressant att besöka skolorna. Så olikt från svenska skolor!


Första helgen var vi i Manchester. Vi bodde hos jennnys svägerska. Vi gick på stan och prövade nattlivet som fick betyg Godkänt. Tidigt på söndag åkte vi vidare till Liverpool.

I Liverpool bodde vi i en jättefin lägenhet. Vi åt middag ute varje dag och bästa restaurangen var Jamie Olivers. Mums! På dagarna var vi på olika lågstadieskolor och på universitet för att prata med lärarstudenter. Jag har fått så mycket erfarenheter och minnen!! Vi hann även med utelivet och shopping i Liverpool. Utelivet i Liverpool får betyget Mycket väl godkänt. Så jäkla kul hade vi!!

Sista helgen åkte vi till Lytham, nära Blackpool. Här bodde vi hos Jennys svärfar. Han skämde bort oss med mat och dryck och det blev en riktig myshelg. Åt också världens godaste after tea.

Men nu är jag hemma och har faktiskt längtat efter att gå tillbaka till min vardsgliga distansstudier. Sovmorgon och myskläder hela dagarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback