Vacay!

Idag jobbade jag den 11e dagen i rad som också var min sista för denna sommar. Har varit riktigt less vissa dagar men sånna här dagar så känns det lite tråkigt att lämna. Några av vikarierna kommer jag dock att träffa när vi kommer hem från utlandet igen, för då har Sandra styrt ihop till vikariefest. Blir nog sköj:)
 
Men nu väntar 3 lediga veckor. Imorgon åker vi till Cypern så ikväll har jag målat naglar och packat. Längtar nog mest till att gå tidiga morgonpromenader efter stranden för att sen äta hotellfrukost med min kärlek. Och det ser ut att ska vara 30+ och sol hela veckan! Hur bra?? Och när vi kommer hem så hämtar vi hem Moltas. Längtar till att ha en bästa vän som man spenderar sina dagar tillsammans med. Har saknat det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback