Sommarsummering

Skriv för längesen att jag skulle göra en sommarsummering. Här kommer en något förkortad version av det som var tänkt. Kan kort bara att säga att det har varit bästa sommaren och att stadsfesten + Bolifesten är två helger jag SENT kommer att glömma. 



Började sommaren i Maj med att fara till Kreta med Vendela. Hade verkligen inte en tråkig stund (eller nykter för den delen haha) Sjukaste var sista kvällen då vi dansade arslet av oss med tanter på 60+ vilka jävla kungar! Kommer sent (aldrig) glömma denna resa ❤️


Fick lägga mitt eget schema på bästa hemtjänsten så kunde jobba 100% och ändå vara med på allt jag ville. 


Som sagt. Bolifest-helgen. Jobbfest på fredagen och Bolifesten på lördagen. Då var vi även på förfest hos Anna&Bella som fyllde år. SÅ KUL!


Midsommar med bästa vännerna.


Blev en hel del löpning med Mallan. Minst 3-5 gånger i veckan. Måndagsträningarna var riktigt givande.


Stadsfesten. Fredag hos mig och lördag hos Henke. Ååhh vill bara dra tillbaka tiden!!!!!!!


Oliver <33333


Både trästock + byske bechparty var jag med Vendela. Har nog aldrig spenderat så mycket tid med henne förut som jag gjorde i sommar. Det gillas!!


Men det bästa av allt är att jag får spendera dagarna med Anton. Så många underbara minnen jag har med honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback