Hemma i trygga Norrland

Då var man hemma i trygga Norrland igen. Tjejmilen gick inte alls som väntat utan jag sprang endast 50 sek snabbare än rekordet 2012.. Men det är bara att träna hårdare och mer och satsa på nästa år igen.

På kvällen mötte vi upp Alice och Jocke och vi åt middag på Norra Brunn Comedy. Det är första gången jag är på standup och det var riktigt roligt. Senare strosade vi runt på Stockholms gator och avslutade natten på donken. Idag vaknade vi upp i ett regnigt Stockholm så istället för att gå på stan låg vi kvar i hotellsängen tills det var dags att bege sig mot flygplatsen.

Vill tacka min älskade Anton som ställer upp i vått och torrt. Du är bäst och jag kommer att älska dig förevigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback