Innevecka

Veckan i Luleå har sammanfattningsvis varit bra. Som vanligt delade jag stuga med 3 härliga tjejer. I onsdags var vi och såg The hunger Games på bio. Den var bra men jag hade nog högre förväntningar faktiskt.. Dock har många av veckans timmar gått åt till att prata i telefonen. Hade inbrott i bilen i tisdags så det förstörde veckan ganska rejält. For hem en dag tidigare för att bilen skulle på verkstan här i Skellefteå..
 
Så istället för att vara i skolan idag så har jag julpyntat här hemma. Nu har vi riktig myskänsla, älskar det! Ikväll blev vi bjudna på bryggargatan av Antons farmor och farfar. Åt så jag fick ont i magen.. När vi kom hem gick jag direkt till sängs medan Anton fortsatte festen med sina vänner.

Imorgon ska jag plugga litegrann, för att sedan ta en LÅNG promenad. På kvällen har Frida sin inflyttningsfest och sen på söndag ska vi på dop. Fullspräckat schema!!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback