Bra vecka följt av bra helg!

I veckan var jag på stan med Linn och Oliver. Köpte en del julsaker och har även beställt julgardiner från ellos i veckan. Nästa helg har jag tänkt att julpynta och jag LÄNGTAR!! Köpte även 2klänningar och förutom det så har jag 2 paket med kläder som väntar på mig på ica. Köpstopp nästa..
I torsdags var jag på partylight hos Bea där en tjej visade upp ljus och ljusstakar. Så mysigt och stämningsfullt med ljus. Och igår blev jag bjuden på brunch hos Frida med hon och Vendela. Bra vecka helt enkelt!

Idag ska jag och Anton på stan och sen måste jag sitta med skolarbete resten av kvällen. Men först börjar jag dagen med morgonlöpning med Malin. 

Godmorgon lördag, bästa dagen! (Penny Schulman min idol)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback