Älskade liv

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var avundsjuk på alla som är ute och reser Asien runt, eller ni som flyttar söderut. Och ni som lyckas vara hälsosamma och sådär duktiga. Hur gör ni?

Men vissa dagar inser man att allt är nog inte bättre på andra sidan jordklotet trots allt. Som igår då jag gick en mil med Vendela och pratade om allt möjligt. Och ikväll när jag firade 3 år med Anton. Vill verkligen inte leva utan han en endaste dag <3 Ikväll kollade jag även igenom min bildbok där jag klistrat in kort från speciella tillfällen de senaste 2 åren. Thailand, studenten, förlovning,
 kryssning, Kreta. Ja man har minst sagt hunnit med några oförglömliga minnen på bara 2 år. Hur mycket mer har man kvar att uppleva?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback