Keep looking forward

Har en massa saker jag ser fram emot just nu. Längtar till jag börjar skolan så jag får börja använda min mac mer flitigt och till jag slutar inom äldreomsorgen så jag kan börja fixa naglarna igen. Och sen längtar jag till att få julpynta och ha såndär myskänsla igen, men låt det först vara stadsfesten och sommar 2015 såklart. Hoppas också att jag får tillbaka motivationen till att äta nyttigt och kanske gå ner några kilo men nu tycker jag det är skönast att ligga i sängen med nutellaburken.. Här närmast längtar jag till nästa vecka då jag och Vendela ligger vid poolen och dricker drinkar från morgon till kväll. Åhh det kommer bli så najs!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback