Bra jävla dagar

Efter att ha sovit 3.5 timme inatt (hade en underbar Valborgs som alltid hos Emma i Strömfors) så trodde jag att det skulle bli ett helvete idag men jag klarade mina 10 timmar på jobbet galant. Ikväll hängde jag Malin och Malin och i brist på saker att göra så for vi till stan och hämtade upp Alice. Då for vi först till Nordanå och lekte, sen maxdriven och efter det såg vi att det var tivoli så vi drog dit och åkte karrisar. Karuseller är det bästa jag vet. Är så jävla lycklig nu!!!!! När vi kom till Boliden satte vi på en film hos Malin men jag såg bara halva sen blev jag trött så jag traskade hem (5 meter) OCH NU SKA JAG SOVA SÅ JÄVLA UNDERBART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback