20 år

Fy dundran vilken helg det har varit! I fredags bjöd jag min och Antons familj på fika. På lördagen tog jag det lugnt fram till 3 då jag och Malin började fixa oss och kl 7 började folk strömma in för att min fira min födelsedag. Hade så roligt och älskar att så många kunde komma! Tyvärr var nog alkoholnivån lite för hög för att jag glömde helt bort att ta kort så alla bilder jag har är lånade. Och igår (söndag) for jag till momme & moffe eftersom moffe också fyllt år och sen på kvällen for jag, Anton, Gustav och Henke och åt på kriti. Födelsedagen avslutades hos Gustav där vi åt chirre och såg Beck.

Hela helgen har varit magisk och jag har fått massor av fina presenter. Tack till alla som förgyllde min dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback