Boliden, jag tycker om dig.

Hade inte höga förväntningar på hemtjänstens personalfest men det blev en riktigt trevlig kväll faktiskt. 
Igår var det bolidagen och kanske en av sommarens bästa dagar. Började med en promenad med Malin, sen bjöd jag Linnea på lunch, följt av brännbollsturnering där jag fick hoppa in ett lag och visa upp mina oroligt bra brännbollsskills. Sen var det dags att göra sig klar för kvällen och frippan fixade duktiga Sandra Tornberg. Evigt tacksam och det dröjer nog ett tag innan jag får känna mig så fin igen. Förfesta gjorde vi i Bäckfors innan vi for vidare till Bolifesten och efter det efterfest hos oss fram till 5 då sista personen lämnade lyan. Hade så jävla roligt från kvällens början till kvällens slut. 
Idag har vi ätit bakispizza och middag på Olles. Nu åker jag lastbil med Anton då han åkte på jobb men vi båda längtar hem till sängen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback