Så mycket bättre

Gårdagen blev inte alls som planerat men den visade sig bli mycket mycket bättre. Istället för att städa och tvätta så var jag med Malin en timme på morgon eftersom hon far till Höljes i helgen och sen utomlands en vecka (hur ska jag orka träna??!) Sen for jag till Linn och vi åt lunch på Waynes och for på Leos med Oliver. Efter det for vi på maxi och handlade för att sedan grilla till middag med Anton och Erik. Müche mysigt. 
Avrundade dagen med att springa en vända i skogen och gå över till grannen för att ta ett vinglas med svärmor och AnnLouise.

Idag börjar jag dagen med en frukost på ballen för att sedan ta tag i allt tråkigt som jag inte gjorde igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback