underbara vänner

Har varit en fantastisk dag förutom att sviten bröts. Försöker klara mig utan sötsaker nu men idag blev det både tårta, läsk och chips. Nya tag imorgon! 

Har under två nätter jobbat på Linagården där min farmor bor. Var så mysigt att få stoppa om henne och samtidigt tjäna pengar. Förövrigt har ju decemberlönen kommit och det kunde inte kännas bättre. Idag hann jag bara sova mellan 8-9 innan jag skulle på massage. Det var julklappen från kommunen som jag hade valt. Så underbart!! Sen for jag "hem" (Strågatan) och sov yttligare en timme innan jag sen for till Linnea. Där var även Frida, Linnea och Christian. Så underbara människor!!!!!!! Linnea hade bakat och gjort presenter till oss andra eftersom vi fyller/har fyllt 20. Jag fick en tavla där det var utpekat alla platser vi har besökt tillsammans. Helt galet vad man har hunnit med under dessa 14 år som bästa vänner. <3 Kl 4 for Frida och Vendela och jobbade och då for jag Linnea och Christian till wok and roll och hämtade hem middag. 
Kl 6 var det min tur att fara mot jobb och nu är jag hemkommen till min älskade lägenhet och tänker krypa till kojs. Imorgon ska jag blandannat hämta ut ett paket som jag har beställt. Övertaggad_tjej_95








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback