Kalashelg

Godmorgon lördag! Började dagen med att fara ut i snön och springa 6 km, och nu sitter jag framför tvn och myser med gófrullen. Så underbart med ledighet! 

Den här helgen kommer bli en riktig kalashelg. Redan igår efter jobbet for vi till Mimmi som fyllt 21 år. Där var även de andra så vi satt och pratade ända in på småtimmarna. Idag ska vi fira Antons mamma och syster som också fyller och sen ikväll ska vi bli bjudna på bryggargatan av Antons farmor och farfar som förlovningspresent. Mumma!
Imorgon är det kalas i Kåge hos självaste syster som också blivit ett år äldre. Så dit hade vi tänkt fara förbi en sväng innan jag på kvällen tränar första tabatapasset för i år! Aaaastaggad!!!! Så mycket fika blir det och speciellt kaffe till mig då jag nyblivit kaffedrickare och tycker typ att det är de godaste som finns. Trevlig helg alla bloggläsare (typ två stycken xDxP)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback