Valentines day

Min alla hjärtans dag började 06 med att Anton sa "vänta, ligg kvar" och sen kom han med frukost på sängen bestående av 3 Skorpor, ett glas mjölk och en hög av chips. Tanken som räknas ;-) Jag gav Anton en presentpåse som det stod "only for you" på och i den låg det ett par Gant kalsonger, snus, troccadero och massa godis som han gillar. 
Dagen fortsatte med en delad tur och på timmarna var jag och åt lunch hos mampap och fikade på Waynes. När jag kom hem på kvällen möttes jag av en korg med diverse saker, bland annat ett Thomas Sabo halsband och SIF Jakobs örhängen. Tyvärr hade Anton åkt på jobb så jag hann inte träffa han nått mer den dagen men jag somnade lycklig ändå. Han är världens bästa och jag är så glad att han är min ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback