Stronger than yesterday

Min lediga dag blev inte så ledig då jag valde att ta på mig extra idag 7-12. Efter jobbet for jag på friskvårds och sprang 1 mil på löparbandet. Ska försöka trycka in mer löpning i fortsättningen då jag anmält mig till SpringCross i April. Det är en 5 km terrängbana på Djurgården i Stockholm med branta backar och leriga stigar. Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på men jag ser det som en utmaning. Jag och Malin har även pratat om att springa Tjejmilen i September. Det blir isåfall 4e gången jag springer Tjejmilen och det vore så underbart att få uppleva det igen. 

Mycket löpning i fortsättningen alltså.. Men ikväll ligger jag pall i soffan och samma sak gör jag hela dagen imorgon för då är jag LEDIG!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback