Snöstorm 2.0

Under denna vecka har jag jobbat 4 nätter. Kanske blir det en nattmänniska av mig ändå? Har även jobbat en kväll på hemtjänsten och 2 hockeymatcher. Cash is king! I torsdags bakade jag världens godaste bröd. Kunde nästan inte sluta äta. Tur att jag gjorde dubbeldeg så jag har extra i frysen. I fredags firade vi Vendela. Först åt vi middag och drack fördrinkar innan folket kom. Hade en fantastiskt rolig kväll fram till vi kom ut på allstar där det sög och jag var hemma redan före kl 2. Började lördagen med bakismat på Dallas med brudarna + Christian och Jonathan. Tänk att dom far utomlands till veckan och lämnar mig i detta snöoväder. Tycker bokstavligen synd om mig själv. Imorse 07.00 när jag gick av mitt pass och skulle hem hade dom inte skottat så jag fick inte ut bilen utan gick då hem till mampap och sov här. Pappa gick för att köra hem bilen nyss men då hade dom fortfarande inte skottat så det verkar som jag blir kvar här. Försöker ju äta nyttigt men i dessa tider vill jag bara tröstäta och dölja mina sorger. Och trött är jag också. Skulle kunna sova dygnet runt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback