"2016 please be good."

Förutom att vi missade julbordet och åt hamburge till middag så var min julafton helt magisk. Vi var först hos min familj och på kvällen med antons familj. Jag fick mer och bättre julklappar än vad jag någonsin kunnat drömma om! Tack alla! På juldagen festade vi här i Boliden och jag hade verkligen en trevlig kväll trots dåligt avslut.. Mellandagsrea har jag också hunnit med och i år gjorde jag faktiskt några riktigt bra fynd.


Under dessa mellandagar gör jag inte mycket annat än att sitta vid skolböckerna och se serier. På nyårsafton ska vi vara hos Henrik och fira in nya året. Sedan börjar 2016 och då är min plan att gå med i vv och vara nykter i 3 månader. 

                                                God jul & gott nytt år på er alla! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback