Det bästa av flera världar

Idag fick jag veta att jag är inlasad inom kommunen och därmed får långtids vik + lägga mitt eget schema + får månadslön. Blandade känslor då jag egentligen tycker det är rätt skönt att kunna välja från dag till dag hur jag vill jobba men samtidigt ska det bli nice att fara till Kreta och ha betald semester! 

Igår sprang jag och Malin broarna på tid. Jag sprang på 26.32 Inget PB men helt okej tid ändå. Idag efter jobbet for jag och spinnade och ikväll ligger jag i sängen med chipspåsen. Borde egentligen inte äta sånt men det är alldeles för underbart att ligga i sängen med godis och serier för att kunna låta bli. Morgondagen är som en gott och blandat påse som innehåller lite av allt. Sovmorgon, städ, tvätt, spinning och jobb. Vi hörs blöggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback