Sometimes life's pretty good

Igår var jag ledig men allt jag hann med var träning med Malin och tv-kväll hos Frida, annars låg jag framför PLL hela dagen.. DÄREMOT, idag har jag jobbat 6 timmar, löpt elljusspåret, tvättat 5 maskiner, lagat gomat (fläskfilé med potatisgratäng) diskat bort diskberget och ikväll var jag och Anton hos Mimmi och Sebbe för fika och mysprat. 

Imorgon kommer mormor, morfar, mamma, Linn och oliver på frukost hos mig. Känns som en mycket bra start inför det som komma skall, 6 dagar med 9 timmarspass på rad.. Hey ho.






Kommentarer
Postat av: linn

Tänk att klockan är 01.00 och jag är redan vaken. Må detta vara en gudomlig frukost ;)

2014-09-19 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback