Första advent

I fredags jobbade jag fram till 4 och på kvällen bjöd jag mamma pappa linn och erik på middag. Fläskfilé med bandpasta till varmrätt och pepparkaks- cheesecake till efterrätt. Vi såg idol och myste till det var godnatt. Igår jobbade jag på hockeyn och efteråt for jag till Frida på fest. Jag som började 7 imorse var tyvärr chaufför så efter jag skjutsat ut dom på krogen körde jag hemmåt. Men här var det också galej så somnade inte förrän efter tolvslaget. 
Hade en fantastisk bra dag på jobbet idag. När jag slutade kl 4 for jag snabbt hem och bytte om. 10 minuter senare satt jag på folkets hus och åt årets första julbord, följt av att jag kl 6 var på bolidens badhus redo för ett tabatapass!!... 

Fullbokad helg med andra ord. Men nu är klockan 20.23 och jag ligger under täcket redan. Blir en tidig kväll ikväll, behövligt.
 
Hello December
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback