Senaste





1. En del av projektarbetet är att ha en ledarövning och min var att vara trullsa. Gick utmärkt, 10/10 av fröknarna!!
2. Jobbade på ladan under körmanifestationen. Här en bild från norran.
3. <3
4. åkte inlines en kväll
5. Bjöd på cake pops under min sista dag på praktiken. Succé!
6. Sista dagen fick jag presenter från fröknarna och massor av kramar från barnen. Inte nog med det kom en förälder till ett barn (som var ledig dessutom) med en blomma och ett tackkort. Blev så rörd att jag började grina.. 
7. Sprang till bergsbyns utegym. Första gången sedan i februari som jag gjorde några gymliknande övningar. Hemskt..
8. Gjorde en kväll en nyttig kladdkaka utan socker eller smör. Smakade sådär..
9. Ätit grillat hos anton och bea med nästan alla på plats. Körde tjejerna mot killarna i kubb, vi förlorade. (gammal bild)
10. Skulle göra vanlig frukost. Slutade med våfflor. DET BÄSTA SOM FINNS
11. Jobbat lördag och söndag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback