En regnig lördag

Freedom var superfint men påminde rätt mycket om phiphi som jag var på 2012. Igår besökte vi Håkans bar som det varit en serie om på tv. Idag är det lördag och vi hann bara ligga på stranden nån timme innan det började spöregna så vi var tvugna att gå tillbaka till hotellet. Regna gör det fortfarande och ska enligt väderrapporten göra det även imorgon och på måndag.. Så nu ligger vi och diskuterar om vi ska göra någon utflykt eller hur vi ska ta vara på dom sista dagarna så bra som möjligt. Idag var ju Linn beräknad att föda också, men tyvärr får vi nog vänta någon dag till.. 

Nu ska jag läsa lite innan vi ska och leta upp något matställe. Är inne på sista kapitlet av EL JAMES:s andra bok, jag som trodde jag inte skulle orka läsa en sida.. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback