Balen 2014

Nu sitter många av Skellefteås 95or på folkparken i fina klänningar och dricker drinkar, medan jag själv ligger i sängen och äter kaviarmackor. Ångrar djupt att jag inte gick efter att ha sett alla fina par idag på röda mattan, men sånt är livet. Imorgon händer det inte mycket förutom att jag hoppas bli full på kvällen, sen på onsdag skriver jag delegeringsprov, fikar hos en lärare och på kvällen pyntar skrindan med klassen. Och på torsdag är det dagen D!!! Har räknat med att det kommer vara 38 (!) släktingar på plats här och äter tårta och firar min student, ah! Hur kunde åren gå så fort??! Och inte nog med det, på lördag fortsätter festligheterna.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback