140223

 Efter fredagsträningen tog jag en pn på två timmar innan jag tog mitt pick och pack och for till jobbet för att spendera natten där. Traskade hem på morgonkvisten och sov 3 timmar innan jag steg upp och kände att ett besök på gymmet var rätt behövligt. På kvällen kom Anton och vi käkade pizza, åt godis, myste och sov. Hehhehe jaa jag bröt mitt godislöfte (egentligen redan på alla hjärtans dag) men att jag höll det 1,5 månad är inte fy skam ändå.
 
Idag har jag jobbat, tränat, solat, sett förlusten i os och börjat packa lite smått. Det börjar dra ihop sig nu men först ska jag klara av en vecka på regnbågens förskola. Blandade känslor angående praktiken men det blir förhoppningsvis bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback