Perfekt annandag

Igår festade jag tillsammans med Linnea och Vendela och med Vendelas kompisar. Var i början av kvällen inte alls taggad och trodde jag skulle vilja fara hem vid 10 men jag hade hur kul som helst och träffade en massa nytt trevligt folk så jag vek inte in årorna förrän kring 3 inatt. Och idag när jag vaknade hade jag knappt någon röst så det måste väl vara ett gott tecken på en lyckad kväll. Jag trodde att jag skulle sitta på vak inatt så jag har mesta dels sovit hela dagen men det behövdes inte så ikväll tog jag med Malin ut på en promenad och nu ligger jag i sängen igen och skulle lätt kunna somna om jag slog igen ögonen. Mer sliten tjej får man nog leta efter.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback