14 - 11 - 05




Ringarna är av vitt guld, min med 5 diamanter. 

Fick en fråga om jag och Anton har förlovat oss. Och ja, det har vi. Anton frågade mig efter ett bröllop som vi var på i juni, så när dagen var kommen (5 november, vår 2års dag) hade vi redan köpt ringarna och vi hade hunnit vänja oss vid tanken för länge sen så det var som inga konstigheter. Eftersom vi for utomlands dagen efter förlovningsdagen så gjorde vi inte så mycket den dagen förutom att packa och äta på resturang. Jag hade inte berättat för någon om förlovningen förutom till Frida, Mimmi och Linn så det kom nog som en chock för de flesta. 
Vi är iallafall superlyckliga tillsammans. Vi bor i vår lägenhet i Boliden och jag trivs mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Det är en sån underbar känsla att varje dag (förutom när någon av oss jobbar) kunna somna bredvid någon som gör mig så lycklig. ❤️

Kommentarer
Postat av: frida

puss på er

2014-12-07 @ 13:37:25
Postat av: Linnea

Ah så kul!!! Grattis!!!!!!

2014-12-07 @ 18:01:57
Postat av: B

Åhhh ni är bäst<3333

2014-12-07 @ 23:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback