i mitt huvud

*Hur har jag klarat av att cykla alla dessa vintrar? Första snön och jag överväger starkt att ta bussen i fortsättningen. Hatar kyla
*Vill ha pengar utan att behöva jobba

*Vilken lärare tvingar sina elever att komma till skolan 8.30 en fredag för EN lektion?? ska göra uppror
 
*Varför sitter vi kvar på skolan 5 timmar efter att vi har slutat? TVÅ DAGAR I RAD! no life

*Hur kan min kropp vara så slut? Benen viker sig hela tiden och huvudet är så sjukt tungt

*Varför har mina föräldrar cpregler och varför är det så dyrt med buss? jag vill ha kramar och pussar och kärlek men dom fattar ingenting
*mitt sockersug är inte nådigt. blir typ rädd för mig själv
 
* kan det inte bara bli lov typ nu
 
Tumblr Best Quotes & Sayings | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback