snackar på

Igår fick jag mitt paket från nelly. Basic att ett klädesplagg ser hur snyggt som helst ut när man kollar på bild eller på en skyltdocka sen när man själv provar ba nej. Blev lite så med min byxdress men tror jag kör på den på lördag ändå. Kändes jättejobbigt att skicka tillbaka och är alldeles för pank för att gå på stan och börja leta nya byxor ny tröja och yadayada.
 
Idag på idrotten gick jag broarna i uggs och det var det sista jag skulle gjort. Dom där är nog inte gjorda för powerwalks för nu har jag skitont i foten och haltar fram.. och jag som skulle vara hurtig och gå till skolan i veckan:P fetglöm på den

Blev ensam vid middagsbordet idag så jag experimenterade och gjorde pannkakor som blev brända men goda. Har på mig min svarta klänning som jag också beställde haha fast sämst bild plus att jag märkte nu att jag sitter i Buddha ställning och det ser ut som jag mediterar.  haha kul. Köpte en röd oxå. hejdo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback