Lite om mig

Jag blir sjukt ledsen när någon blir arg. Vågar inte riktigt säga saker tillbaka och går hem och gråter massor istället. Och när jag är deppig kan jag ibland vara dålig på att dölja det. Och så har jag himla dåligt självförtroende. Vill alltid ha bekräftelse för att känna att jag duger. Klagar ofta på min vikt och att jag ska gå ner i vikt samtidigt som jag älskar mat och kan inte sluta äta. Tycker om att motionera. Jämför mig alltid med andra. Biter på naglarna och det har alltid varit en dålig vana. Har ganska torr humor och skrattar sällan till komedier. ÄLSKAR kärleksfilmer. Köper oftast nya kläder när jag ska på fest då jag tycker det är tråkigt att använda samma kläder flera gånger. Har aldrig färgat eller slingat håret även fast jag tycker brunt är snyggare än blont. Tycker mjölmat är det bästa te.x pannkaka och palt. Har inte något brinnande intresse för någonting och paniken för framtiden är rätt stor just nu. Är för less för att plugga och finns inget jag vill jobba med heller. Vill flytta hemifrån till en lägenhet med 100% ikeainredning. Jag är orolig över att dö ensam eller att det i framtiden skulle visa sig att jag inte kan bli gravid

Kommentarer
Postat av: Linn

Love u <3

2013-11-10 @ 00:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback