in the end of the day, all i want is you

 
. När jag tittar på honom sköljer det stundtals en varm våg av kärlek över min kropp. Det sticker i armarna och ut i fingertopparna av förälskelse. När han är mitt uppe i en rörelse på andra sidan rummet och jag betraktar honom i hemlighet... som om höghus av kärlek välter och rasar inom mig. Fjärilar i magen som flyger upp och blir till porlande skratt, omöjliga att hålla inne. Blotta åsynen av honom får mig att le.

 Det är så sjukt, men mitt hjärta känns dubbelt så stort som tidigare. Som om det måste blivit större eftersom det ryms mer kärlek i det än jag kan minnas att det tidigare har fått plats.Han har tänjt ut mitt hjärta.


 Jag hoppas att jag får somna med hans andetag i min nacke varje dag för resten av mitt liv. Han, som har kommit att bli min person. Vill göra allt med honom. Leva och inte bara vara vid liv.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ange

Så himla fint skrivet Mimmi!! :)

Svar: om det ändå var jag som hade skrivit.. kopierat från kända Michaela Forni och jag tycker också det är fint skrivit. Beskriver precis mina känslor :))
mimmijohanssons.blogg.se

2013-11-10 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback