if days were mine I'd turn them to seconds so I could spend a lifetime, with you.

 
I fredags steg jag upp relativt tidigt. Gjorde scones till frukost och tog bussen till Boliden för att sen fortsätta resan i bil till fjällen tillsammans med Anton. Vi (jag) lagade tacos, såg tv, åt godis och ba mööös. Jag är världens lyckligaste som har han ♥♥♥♥ På lördagmorgon bytte vi ut en sak på husvagnen sen körde vi (jag) hem igen.
 
 
När vi kom hem från fjällen dumpade jag av Anton för att fara hem och duscha och bli stylad av Linn. Sen tillbaka till Boliden för att fira bästa Emma som fyllt 19 år. Det blev utgång på allstar och sen hemgång vid 3.
 

Blev ingen sängdag då vi skulle på dop på söndag. Lilla Maja skulle döpas och efter det blev det fika och presentöppning. När vi kom hem la vi oss och sov och tog igen missad sömn och sen blev det maxdriven till middag/kvällsfika. Skjutsade hem Anton och tackade för bästa helgen och året i mitt liv ♥
 
 
Började dagen med biptest. Är nöjd med prestationen men hatar att jag ger upp direkt det blir lite för jobbigt. Efter skolan följde jag frida på gymmet och plågade benen. Ikväll ska jag se solsidan och gå till linn för att pröva möjliga skor till på lördag. Grillor imorgon på gympan, yihaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback