Latest


Julafton jobbade jag delad tur så hann bara träffa släkten några timmar mitt på dagen. Fick jättefina julklappar och jag kunde inte vara mer nöjd!! Väskan av linn som jag önskat mig så länge. Iphone av anton (har jag världens sjukaste eller bästa pojkvän? tror på en blandning. evigt tacksam.) armband från hans föräldrar och resten av mampap.Tack alla ♥



På annandagen var det folkparken och utgång. Hade kul på förfesten med vendela och några till men själva parken var ingen hit. Låg i sängen sovandes redan halv 2, rätt skönt iofs. Bakisvåffler hos frida dagen efter, var lätt det bästa.
 
 
 
Igår morse for jag och frida på mellandags rean. Efter 3 butiker och tomhänt trodde jag inte att jag skulle hitta något men innan bilen rullade hemmåt hade jag bränt 1500. Efter jobbet for jag till Anton och imorse ringde hans väckarklocka 5 för han skulle och jobba. Själv låg jag kvar, och gör fortfarande, och kommer göra ett bra tag till. Måste dock hem och duscha för ikväll ska vi äta på olearys med familjen lundqvist. Sen återstår bara måndag=jobb och tisdag=fjällen=nyårs!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback