en bättre lördag

Shit vilken bra dag det här har varit! Vaknade bredvid min finaste men for hem relativt tidigt. Jag och Frida har sprungit på stan för att inhandla alla klappar inför jul. Är riktigt nöjd med mina köp och hoppas även på att mottagarna ska bli det. Mellan all shopping satt vi oss ner på Waynes och tog en fika. mys!!! sen for vi och såg hockey på ladan.

Ikväll har jag slagit in julklappar och är chaufför åt pappa. Mellan körningarna ligger jag under täcket, käkar naturgodis och njuter av lugnet. Inatt far jag till Anton och sover där  ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh ja då har du verkligen något att se fram emot! Man kan inte ha det annat än underbart i denna del av världen. Var är det du/ni ska åka och hur länge?:)

2013-12-11 @ 16:52:49
URL: http://abckarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback