bodycombat och brända plättar

Började dagen med bodycombat på friskvårds under idrottlektionen. Var kul men svårt. Efter det hade jag bara en lektion och slutade redan 1. Då for jag och frida till gymmet och dödade armarna. Ikväll har jag varit jätteduktig och gjort några instuderingsfrågor men nu ska jag se hockey och doppa pepparkakor i mjölk.

Var ensam vid middagsbordet idag så bestämde mig för att göra plättar. Började med att halvera receptetet men glömde bort detta efter ca halva ingredienserna så smeten bestod av häften för 4 personer och hälften för 2 personer. Och när jag gjort första plättan var jag så hungrig och satt mig och åt och glömde bort den andra så den blev lite bränd.. Men jag åt upp ändå och blev mätt och gla.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback