morgonbabbel

Börjar andra skoldagen med en sovmorgon. Kung! Hade lagt mig tillgänglig för jobb imorse men har inte fått något samtal så jag sov lugnt vidare till 9. Gårdagen var precis som jag hade förställt mig, vi började med riktiga lektioner redan andra timmen. Det enda positiva är väl typ att vi har fått nya skåp som rymmer träningsbagen så i år behöver vi inte stå och sparka och få damp. Känns bra.
 
Igår efter skolan följde jag Frida till gymmet. Har lämnat friskis-familjen och betalat in mig hos 360. Vi har gjort ett träningsschema som alltså gick av stapeln igår. Tanken är att vi ska träna 6 dagar i veckan och jag hoppas att när vi sitter på planet till Thailand i Mars så ska jag känna mig nöjd med mig själv och att alla timmar på gymmet har gett resultat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback