I need to hear those words

Igår var jag med Frida. Vi läste några av alla texter som vi har fått i läxa och låg på soffan och såg en urdålig film. Vid 1 trampade jag hemåt och vid 3 kom Ante. När jag vaknade imorse la jag mig och knaprade chips och såg klart "torka aldrig tårar utan handskar" som jag påbörjade igår. Vid 2 när Anton äntligen vaknat till liv så tog vi varsin bil och skulle och äta. Men vi tappade bort varandra och jag hade borta mobilen och allt blev kaos och det slutade med att jag for till gymmet med Frida på tom mage.
 
Nu är den däremot full och fullare ska den bli. Har varit och köpt godis och kesella vanilj och det ser ut som det blir en till kväll på soffan. Inget mig emot.
 
 
Från skolfotot i torsdags !!!!:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback