En själ fylld av harmoni och glädje

Vaknade vid 10 och tyckte Anton kunde få sova ut eftersom han jobbat natt. Så jag åt min frukost innan jag tog hundarna ut och gick runt Boliden. Så himla harmoniskt att gå i solen på vägar man aldrig gått tidigare, även om jag var tvungen att stanna var tionde meter och ta upp bajs. Sen att kunna återvända hem, krypa ner bredvid en varm kropp och sova vidare. looooooveee
 
Ikväll har jag jobbat extra vilket inte gjorde ett dugg då jag hade Marika vid min sida. Vi åt kladdkaka och pratade skit. Idag for min syster till USA där hon stannar i 3 veckor, tur att Frida snart återvänder hem. (ja frida skellefteå är ditt hem) Har dessutom bara 2 dagar kvar av jobb. sen är det slut med lunchlådor och delade turar och gud vet vad.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: klara

Åh gud, trodde det var Antons hand först! haha.. men så gulligt <3

Svar: AHAHAHAHAHAHH DÖR!! neej..
mimmijohanssons.blogg.se

2013-08-09 @ 11:33:21
URL: http://klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback